Foreningen Musikbevægelsen af 2019

Sådan melder du dig ind i Foreningen Musikbevægelsen af 2019.
Foreningen Musikbevægelsen af 2019 er en forening for kvinder og kønsminoriteter med tilknytning til det danske musikmiljø. Vi arbejder for diversitet og ligestilling.

Du skal gøre følgende:

1. Indbetal kontingent: 100 kr.
Enten via a) Mobilepay til 31 48 50 80 v/Karen Sangvin - skriv: MB2019 i beskeden, når du overfører.
eller b) Bank overførsel til Reg.nr. 0106 kontonummer: 6295 851 242

Kontingentet er årligt og du skal aktivt fornye dit medlemskab, hvert år.

2. Udfyld formularen herunder og klik "SUBSCRIBE"
Du er først er fuldgyldigt medlem, når vi har modtaget din indbetaling.
Hvis du kun udfylder formularen her, vil du fremover modtage vores nyhedsbrev, men ikke være ordinært medlem af foreningen.
Det samme gælder, hvis du ikke fornyer dit medlemskab næste år. Du vil stadig modtage vores nyhedsbrev, men ikke være medlem.

F-Medlem: Vil du gerne bakke op om vores arbejde for diversitet og ligestilling i det danske musikliv?
Er du cismand eller repræsenterer du fx. en anden forening, er vi taknemmelige for din opbakning som F-medlem.
Du vil fremover modtage vores nyhedsbreve, men du vil ikke have stemmeret til vores generalforsamling eller kunne deltage i arrangementer, der er målrettet ordinære medlemmer.
vej, nr. etage
Email Marketing Powered by Mailchimp